neděle 9. července 2017

To temný není realita

Musím vstát, hlavně nesmím zůstat ležet, musím se zvednout, musím vstát z té postele. To temný není realita.
Když po dvou hodinách od zazvonění budíku konečně opravdu vstanu, je to největší úspěch toho dne.
Vím, co se děje, už to tady párkrát bylo, ve 14, v 17 a naposledy ve 23 letech. Dobrý je, že ty intervaly se prodlužují. A dobrý je, že vlastně už vím, co s tím dělat. Ale taky vím, že to nebude vyřešené lusknutím prstů. To temný není realita.

Zacyklila jsem se v myšlenkách a nedokázala to včas ubrzdit. Asi je celkem jedno, co je to za myšlenky, ale jsou temné a mají tendenci se prohlubovat nesmyslnými směry. Výsledkem je šílená únava, paranoia, strach. Terapeut? Ne, zatím ne, nic ve zlém, ale já se prostě nechci měsíce hrabat ve starých sračkách s člověkem, kterého neznám. Třeba na to dojde, ale zatím to zkouším po svém. Zkouším to, co mi zatím vždy pomohlo. To temný není realita.

Musím vstát, nesmím zůstat ležet. Jde na mě pláč. Dobře, tři minuty breč. Ale dýl ne. Rozdýchej to. To temný je jenom ve tvojí hlavě, to není realita. To temný není realita.

Ideální den je 7-7,5 hodin spánku, pak práce, sport, učení, večer přečíst čtvrt knihy, nebo s někým vypít čtvrt sudu vína. Teď trávím v posteli o 2-3 hodiny víc času, další dvě hodiny padnou na zírání do zdi a uklidňování se. Takže stíhám jen práci a večer se zmůžu na seriál, nebo film, který už znám. I můj karpální tunel mi naznačuje, že by neškodilo ubrat s prací. Dobře, budu přes léto méně pracovat. To temný není realita.

Mám ráda svoje normální, odvážný a trochu pitomě Mirandovský já, který toho dělá hodně, všechno chce zkusit a lidi po setkání s ním mají strašně dobrou náladu. Ta holka mi chybí a vím, že nechybí jen mně. Ta holka je teď zahrabaná v nánosech dek, blbostí a posmrkaných papírových kapesníčků, ale je tam, jen teď potřebuje svojí pomoc. A možná i tvojí. Věřím, že když na to nebudu sama, zvládnu to o něco rychleji. Ta holka se vrátí. Tohle je realita.

Ještě bych potřebovala, aby mi ráno někdo zavolal, abych líp vstávala. To temný není realita.

Žádné komentáře:

Okomentovat